יום שבת, 24 במרץ 2007

רק יומיים של שקט


בשאר היקר
תעשה לי טובה ותן לי יומיים של שקט בגבול הצפון. המתנחלים השתגעו -- הם חושבים שארץ ישראל שייכת להיהודים -- ומתכננים לעלות לישוב חומש אשר פנינו לפני כשנתיים. כדי לבצע את המשימה, אני צריך להוריד שני גדודים מהגולן. לכן, אשמח מאד אם תוכל לעזור לי ולא לעשות פרובוקציות על הגבול. אחרת, לא אוכל לגרש את היהודים האלה וקונדוליזה תכעס מאד.
בברכות
גבי

אין תגובות: